1. Have you installed the new JSF Mobile app? Check out all the details here.
    Dismiss Notice
  2. One account & one avatar for all of JSF. Unified login and profile. Forum alerts on the main site, and more. Check out the details here: Forum & main site unified account feature is live!
    Dismiss Notice

What I look like now

Discussion in 'Media Threads' started by Victor, Jan 27, 2004.

1. Ludvig78

Ludvig78 Well-Known Member

Tunga vikter. Hmmm. Kan säga vad jag själv kör med. Jag väger i dagsläget ca 85 kilo och har mellan 11.5 till 12 procent underhudfett.

Biceps: Kör bicepscurl med 26,5 kilo och 24,5 kilos hantlar. Kan köra ett pumpset på 21,5 men jag kör oftast mellan 6-8 reps.

Axlar: Kör jag med 32,5 kilos hantlar i militärpress som jag tar upp och ner helt själv. Brukar köra med fri stång också då blir det oftast på kring 70 kilo.

Fått en uppfattning nu? Kör alltid maxset. Fan löjligt att lägga av om man orkar mer. Antingen så höjer man vikten om man orkar för många reps eller så kör man på tills man storknar. Det handlar alltid om utmattning. Många pass som man varit påväg att spy efter. :)

Jag tycker du ska köra ben också. Du får bättre totalreslutat då. Sen så är just styrke det absolut bästa för att höja den totala förbränningen. Tar du någon återhämtningsdrink efter passet? Jag kör alltid en 60-50 drink med 60 gram snabba kolhydrater och 50 gram protein. Det gör jag off seson som under diet. Man måste alltid återhämta kroppen efter ett hårt pass annars får man snabbt negativa reslutat.

Jepp jag har en diet. Hur många kalorier ligger du på i dagsläget? Var är dina kropps mått och status i fettnivån? Vad kör du för övningar?

2. Ludvig78

Ludvig78 Well-Known Member

Är det en star nutrition burk jag ser till vänster på bilden?

3. Victor

Victor Well-Known Member

Jajamän!

4. Slint

Slint Well-Known Member

Hi!

Could you guys maybe write in english so everyone understands?

Thanks!

5. John Stone

John Stone Every day is Leg Day
    Staff Member Owner

They can write in any language they like. Of course this will limit the number of responses they get, but I'm sure they are already well aware of that.

6. Victor

Victor Well-Known Member

Hehe. We're well aware of that.
    Since the message was a personal tip for me I don't see that it's necessary to write it in english.

Things that can be interesting for everyone will of course be written in english. Or at least Swenglish. :)

7. Slint

Slint Well-Known Member

I'm sorry, I didn't mean to be rude. I was just interested in what you guys were writing about.

Cheers,

Share This Page