View Full Version : What I look like now
Victor January 27th, 2004, 10:14 AM I have just started my 'transformation' and my goal is to have lowered my body fat quite much until this summer. I'm also doing weight training wich hopefuly will show in a couple of months.
Edit: This is not functioning properly so I'm just gonna put up a link for you to go to, if you want to.
Link: hem.passagen.se/frykis/test/test/beginning.jpg
Jingo January 27th, 2004, 02:52 PM I hope i look like that after a few weeks, let alone at the start hehe :)
good luck with your goals!
BlackBeauty January 27th, 2004, 06:48 PM Good luck Victor and keep us posted!
Gohan January 27th, 2004, 08:30 PM Good luck! :gl:
Victor January 28th, 2004, 03:59 AM Thanks guys!
You keep me motivated!
Razvy January 28th, 2004, 07:18 AM Lycka till as we say here in Sweden...
I hope you will do well putting on some muscles, that's what I aim for too..
'luck!
Victor January 28th, 2004, 09:30 AM Hehe. Tackar! As we also say in Sweden. :)
And good luck to you too!
d_samuylin January 29th, 2004, 10:28 AM I have just started my 'transformation' and my goal is to have lowered my body fat quite much until this summer. I'm also doing weight training wich hopefuly will show in a couple of months.
Edit: This is not functioning properly so I'm just gonna put up a link for you to go to, if you want to.
Dude, you don't have much to lose. Althoug you do need to cut some body fat. But, you'll be a slim gym in no time. Keep up with cardio, lower your carbs a bit, and within two months we will not recognize you. But after that you will have to bulk. So keep it up, man. You can do it. it ttok me 2 years to lose 110 lbs. And I stil have to 35 to 40 lbs to lose. Set your goals, realistic goals, both short and long term, and you are on your way.
Keep us updated.
Victor January 29th, 2004, 11:04 AM Dude, you don't have much to lose. Althoug you do need to cut some body fat. But, you'll be a slim gym in no time. Keep up with cardio, lower your carbs a bit, and within two months we will not recognize you. But after that you will have to bulk. So keep it up, man. You can do it. it ttok me 2 years to lose 110 lbs. And I stil have to 35 to 40 lbs to lose. Set your goals, realistic goals, both short and long term, and you are on your way.
Keep us updated.
This is what really gets me going! Thanks man! I really appreciate it!
You've done a h*ll of a job! 35 pounds is nothing! That'll go real fast if you keep up your phase!
Can't wait 'til I get back to the gym!
Tomorrow morning I'm going to have my first hard run too.
Cheers!
Ludvig78 January 30th, 2004, 05:16 AM Hallå grabben. Hur länge har du tränat?
I have just started my 'transformation' and my goal is to have lowered my body fat quite much until this summer. I'm also doing weight training wich hopefuly will show in a couple of months.
Victor January 30th, 2004, 11:26 AM Hallå grabben. Hur länge har du tränat?
I dag var det 14 dagar sedan jag började träna. Har lyckats träna 13 av de 14 dagarna vilket jag tycker är helt okey. I morgon blir det dock vila igen! :)
John Stone January 30th, 2004, 04:07 PM Good for you for getting started, you can do it! You should be able to cut up quickly and then put on some mass, if that's your goal.
Keep us posted and :gl:
Victor February 1st, 2004, 01:36 PM Good for you for getting started, you can do it! You should be able to cut up quickly and then put on some mass, if that's your goal.
Keep us posted and :gl:
That's my goal alright!
But since I think cardio is so boring I've just been pumping iron for a week now. Although I started running friday last week. Will continue tomorrow morning and then every day after that, hopefuly. :)
Ludvig78 February 2nd, 2004, 03:18 AM Som van styrketränande person skulle jag säga att du har tränat allt för mycket. Styrketräning handlar om nedbrytning och uppbyggnad. Det är inte när du tränar som muskeln växer utan när du vilar. Typiskt nybörjar fel. Du tror attt mer är bättre. Skulle jag vara du skulle jag träna styrketräning hårt i ett 2-1-2 schema. Träna måndag tisdag. Vila onsdag. Träna torsdag fredag å vila hela helgen. Du kommer annars att bli fett övertränad å få problem med ligament och leder. Ta tipset jag vet. :nod:
I dag var det 14 dagar sedan jag började träna. Har lyckats träna 13 av de 14 dagarna vilket jag tycker är helt okey. I morgon blir det dock vila igen! :)
Victor February 2nd, 2004, 04:37 AM Som van styrketränande person skulle jag säga att du har tränat allt för mycket. Styrketräning handlar om nedbrytning och uppbyggnad. Det är inte när du tränar som muskeln växer utan när du vilar. Typiskt nybörjar fel. Du tror attt mer är bättre. Skulle jag vara du skulle jag träna styrketräning hårt i ett 2-1-2 schema. Träna måndag tisdag. Vila onsdag. Träna torsdag fredag å vila hela helgen. Du kommer annars att bli fett övertränad å få problem med ligament och leder. Ta tipset jag vet. :nod:
Jo, jag förstår. Vet ju att det också är så, men jag tränar ganska olika från dag till dag. Måndagar t ex är det boxning osv. Men om jag styrketränar så som du säger kan jag väl ändå köra kondition de andra dagarna? De påverkar väl inte varandra förmodar jag?
En sak till; när jag tränar kör jag så hårt jag kan, men dagen efter har jag ändå ingen träningsvärk. Jag stretchar ju självklart, men tycker att det borde ju faktiskt kännas lite iaf.
Ludvig78 February 2nd, 2004, 04:57 AM Hejsan.
Beror på vad du vill ha för reslutat? Vill du bli större ska du inte köra så mycket kardio? Vad är dina mål?
Vad kör du? Tungt eller lätt typ 6-8 rep eller 10-15?
Jo, jag förstår. Vet ju att det också är så, men jag tränar ganska olika från dag till dag. Måndagar t ex är det boxning osv. Men om jag styrketränar så som du säger kan jag väl ändå köra kondition de andra dagarna? De påverkar väl inte varandra förmodar jag?
En sak till; när jag tränar kör jag så hårt jag kan, men dagen efter har jag ändå ingen träningsvärk. Jag stretchar ju självklart, men tycker att det borde ju faktiskt kännas lite iaf.
firestorm February 2nd, 2004, 04:59 AM OK I don't see any photos. Where are all your pics people?
Ludvig78 February 2nd, 2004, 05:01 AM in my public profile...
Victor February 3rd, 2004, 08:59 AM Hejsan.
Beror på vad du vill ha för reslutat? Vill du bli större ska du inte köra så mycket kardio? Vad är dina mål?
Vad kör du? Tungt eller lätt typ 6-8 rep eller 10-15?
Alltså, mina mål är att få bort en aning fett i de centrala regionerna. Dvs mage, "love handles", röv och lår. Det är målet för tillfället, därför kör jag inte ben nu eftersom benen då kommer se ännu större ut innan jag fått bort fettet.
Jag kör runt 10 reps med, vad jag tycker, är tunga vikter. På sista setet kör jag så många reps jag orkar.
Läste i en annan tråd att du hade någon tvåveckorsdiet på svenska?
Victor February 3rd, 2004, 09:03 AM I feel I have to wait with the front pictures until something more have happened, so here's one of my back instead, flexing of course! ;)
hem.passagen.se/frykis/test/test/back.jpg
Cheers!
Ludvig78 February 3rd, 2004, 09:10 AM Tunga vikter. Hmmm. Kan säga vad jag själv kör med. Jag väger i dagsläget ca 85 kilo och har mellan 11.5 till 12 procent underhudfett.
Biceps: Kör bicepscurl med 26,5 kilo och 24,5 kilos hantlar. Kan köra ett pumpset på 21,5 men jag kör oftast mellan 6-8 reps.
Axlar: Kör jag med 32,5 kilos hantlar i militärpress som jag tar upp och ner helt själv. Brukar köra med fri stång också då blir det oftast på kring 70 kilo.
Fått en uppfattning nu? Kör alltid maxset. Fan löjligt att lägga av om man orkar mer. Antingen så höjer man vikten om man orkar för många reps eller så kör man på tills man storknar. Det handlar alltid om utmattning. Många pass som man varit påväg att spy efter. :)
Jag tycker du ska köra ben också. Du får bättre totalreslutat då. Sen så är just styrke det absolut bästa för att höja den totala förbränningen. Tar du någon återhämtningsdrink efter passet? Jag kör alltid en 60-50 drink med 60 gram snabba kolhydrater och 50 gram protein. Det gör jag off seson som under diet. Man måste alltid återhämta kroppen efter ett hårt pass annars får man snabbt negativa reslutat.
Jepp jag har en diet. Hur många kalorier ligger du på i dagsläget? Var är dina kropps mått och status i fettnivån? Vad kör du för övningar?
Alltså, mina mål är att få bort en aning fett i de centrala regionerna. Dvs mage, "love handles", röv och lår. Det är målet för tillfället, därför kör jag inte ben nu eftersom benen då kommer se ännu större ut innan jag fått bort fettet.
Jag kör runt 10 reps med, vad jag tycker, är tunga vikter. På sista setet kör jag så många reps jag orkar.
Läste i en annan tråd att du hade någon tvåveckorsdiet på svenska?
Ludvig78 February 3rd, 2004, 09:13 AM Är det en star nutrition burk jag ser till vänster på bilden?
I feel I have to wait with the front pictures until something more have happened, so here's one of my back instead, flexing of course! ;)
hem.passagen.se/frykis/test/test/back.jpg
Cheers!
Victor February 3rd, 2004, 09:32 AM Är det en star nutrition burk jag ser till vänster på bilden?
Jajamän!
Slint February 6th, 2004, 11:44 AM Hi!
Could you guys maybe write in english so everyone understands?
Thanks!
John Stone February 6th, 2004, 01:55 PM Hi!
Could you guys maybe write in english so everyone understands?
Thanks!
They can write in any language they like. Of course this will limit the number of responses they get, but I'm sure they are already well aware of that.
Victor February 6th, 2004, 02:20 PM Hehe. We're well aware of that.
Since the message was a personal tip for me I don't see that it's necessary to write it in english.
Things that can be interesting for everyone will of course be written in english. Or at least Swenglish. :)
Slint February 7th, 2004, 04:23 AM I'm sorry, I didn't mean to be rude. I was just interested in what you guys were writing about.
Cheers,
|
|